Az EA és a Dice a múlt hónapban kapott hideget, meleget a Battlefield V DirectX Raytracing (DXR) teljesítmény számai miatt. A játékosok nagyon csalódottak voltak, hogy a DXR beállítás nagyon visszafogja a gépet, 4K UHD felbontáson még egy 1200 dolláros Geforce RTX 2080 TI is szenved és elfogadható FPS szám csak 1080p felbontáson érhető el.
A DICE azóta – és minden bizonnyal már előtte is – fáradhatatlanul dolgozik a valós idejű sugárkövetés megvalósításának újragondolásán és úgy látszik sikerrel. A mai napon a DICE szeretne kiadni egy patchet, mely komoly megkönnyebbülés lehet a játékosok számára.
Az új patch-en az NVIDIA és az EA / DICE karöltve dolgozott és azt az eredményt várják, hogy a képkockaszám akár 50%-al is emelkedhet. A patch lehetővé teszi az RTX 2080 Ti-t használók száméra, hogy akadásmentesen játszanak a Battlefield V-tel, DXR / 1440p felbontáson 60 képkocka / másodperccel és ugyancsak 60 FPS-el RTX 2080-al és médium DXR beállításokkal 1920 x 1080 pixel beállításon, ugyancsak 60 FPS-el.
Az NVIDIA azt hangsúlyozza, hogy a munka nem ért véget, tovább dolgoznak a DXR optimalizálásán.